понеділок, 30 вересня 2019 р.

День фізичної культури і спорту

Представників спортивної галузі Хоростківської ОТГ відзначили сьогодні, 13 вересня в спортивному залі ДЮСШ ім.М.І.Підодвірного, напередодні Дня фізичної культури і спорту.
Грамоти та подяки отримали тренери, вчителі фізичної культури, шанувальники спорту. З професійним святом їх на урочистому зібранні з цієї нагоди привітав голова Хоростківської міської ради Степан Гладун та начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради Ольга Мельник, побажали міцного здоров’я, оптимізму та віри в свою працю та в талант вихованців. «Наше спільне завдання – залучати в спортивні зали, на майданчики якнайбільше дітей, молоді, їх батьків, але найголовніше – створення для цього відповідних умов. В цей святковий день ще раз щиро бажаємо усім Вам міцного здоров’я, добра і щастя, великої наполегливості і наснаги, удачі та підкорення нових спортивних висот в ім’я процвітання України!»- відмітив голова.
Розпорядженням міського голови від 12 вересня 2019 року № 361 за високий професіоналізм, сумлінну працю, вагомий особистий внесок у розвиток фізичної культури і спорту та з нагоди Дня фізичної культури і спорту преміями нагороджено:директора ДЮСШ імені М.І.Підодвірного Підодвірну М.М., кращих тренерів ДЮСШ імені М.І.Підодвірного: Сокола П.П., Ваверчака Я.Я., Здоровцову Г.Є.,викладачів фізичної культури : Возьного Я.Я. (НВК"ЗОШ І-ІІІст.№2-ДНЗ"м. Хоростків)
та Веселовського Н.І.( НВК"ЗОШ І-ІІІст.№1-гімназія "м. Хоростків)

Немає коментарів:

Дописати коментар