Інформаційно-методичний вісник ТОКІППО. До початку 2022/2023 навчального року!
Типові освітні програми закладів загальної середньої освіти
Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами” від 22.07.2020 №944
Лист МОН України №1/9-188 від 07.04.2021р. “Щодо освітніх програм”
Керівникам закладів освіти
Наказ МОН України 28.05.2021 № 591 Про затвердження переліку підручників для осіб з особливими освітніми потребами, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2021 році
Державна цільова соціальна програма національно-патріотичного виховання на період до 2025 року
"Рекомендації щодо забезпечення якості дошкільної освіти України в умовах карантину", УІРО, 2021
Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 №1190 (зі змінами від 24.12.2019 р.)
Положення про науковий ліцей, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 №438 (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 664 від 30.06.2021)Наказ МОН від 06.12.2017 №1568 «Про затвердження Типового положення про філію закладу освіти»
Наказ МОН України “Про затвердження Положення про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти” від 23.04.2019 №536 (Із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства освіти і науки № 160 від 10.02.2021 та № 160 від 10.02.2021)
Наказ МОЗ України від 08.09.2020 №1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання»
Лист МОН України “Щодо трансформації санаторних шкіл (шкіл – інтернатів)” від 22.07.2020 №1/9-391
Лист МОН від 25.03.2022 № 1/3663-22 «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії»
Наказ МОН України “Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти” від 09.01. 2019 №17 (Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 127 від 04.02.2020 та № 493 від 30.04.2021)
Лист МОН України від 19.08.2022 №1/9540-22 "Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти"
Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
Наказ МОН України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти», додаток до наказу "Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти"
Лист МОН України від 19.08.2922 №1/9530-22 "Про інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році, додаток до листа
Лист МОН України від 14.09.2022 №1/10686-22 "Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для
використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році"МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТОКІППО
- Методичні рекомендації для початкової школи
- Методичні рекомендації з англійської мови
- Методичні рекомендації з німецької та французької мов
- Методичні рекомендації з зарубіжної літератури
- Методичні рекомендації з географії і економіки
- Методичні рекомендації з історії та правознавства
- Методичні рекомендації з інформатики
- Меторичні рекомендації з математики
- Методичні рекомендації з хімії
- Методичні рекомендації з фізики та астрономії
- Методичні рекомендації з української мови
- Методичні рекомендації з літератури
- Методичні рекомендації з трудового навчання, технологій і креслення
- Про особливості вивчення біології, біології та екології, природничих наук в загальноосвітніх навчальних закладах
- Методичні рекомендації щодо викладання предметів природничої освітньої галузі у 2022/2023 навчальному році
- Методичні рекомендації з фізичної культури
- Методичні рекомендації з предмету “Захист України”
- Методичні рекомендації з основ здоров’я
- Методичні рекомендації Соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь
- Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи
- Методичні рекомендації предметів духовно-морального спрямування
- Методичні рекомендації про викладання предметів художньо-естетичного циклу
- Методичні рекомендації ГПД
- Методичні рекомендації для працівників психологічної служби
- Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освітиі»
- Рекомендаційний бібліографічний список “До нового навчального року”
Організація освітнього процесу у Новій українській школі (5 клас) та реалізація освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» на базі закладів загальної середньої освіти на 2021 - 2027 роки (пілотування НУШ)
Створення безпечного освітнього середовища
Інформаційно-методичний вісник ТОКІППО. До початку 2021/2022 навчального року!
Типові освітні програми закладів загальної середньої освіти
Наказ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами” від 22.07.2020 №944
Лист МОН України №1/9-188 від 07.04.2021р. “Щодо освітніх програм”
Керівникам закладів освіти
Наказ МОН України 28.05.2021 № 591 Про затвердження переліку підручників для осіб з особливими освітніми потребами, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2021 році
Державна цільова соціальна програма національно-патріотичного виховання на період до 2025 року
"Рекомендації щодо забезпечення якості дошкільної освіти України в умовах карантину", УІРО, 2021
Лист МОН України “Щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році” від 05.04.2019 №1/9-227
Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 №1190 (зі змінами від 24.12.2019 р.)
Положення про науковий ліцей, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 №438 (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 664 від 30.06.2021)Наказ МОН України “Про затвердження Положення про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти” від 23.04.2019 №536 (Із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства освіти і науки № 160 від 10.02.2021 та № 160 від 10.02.2021)
Лист МОН України “Щодо трансформації санаторних шкіл (шкіл – інтернатів)” від 22.07.2020 №1/9-391
Наказ МОН України “Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти” від 09.01. 2019 №17 (Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 127 від 04.02.2020 та № 493 від 30.04.2021)
Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТОКІППО
- Методичні рекомендації для початкової школи
- Методичні рекомендації з англійської мови
- Методичні рекомендації з німецької та французької мов
- Методичні рекомендації з зарубіжної літератури
- Методичні рекомендації з географії і економіки
- Методичні рекомендації з історії та правознавства
- Методичні рекомендації з інформатики
- Меторичні рекомендації з математики
- Методичні рекомендації з хімії
- Методичні рекомендації з фізики та астрономії
- Методичні рекомендації з української мови та літератури
- Методичні рекомендації з трудового навчання, технологій і креслення
- Особливості вивчення біології, природознавства та біології та екології в загальноосвітніх навчальних закладах
- Методичні рекомендації з фізичної культури
- Методичні рекомендації з предмету “Захист України”
- Методичні рекомендації з основ здоров’я
- Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи
- Методичні рекомендації з християнської етики
- Методичні рекомендації про викладання предметів освітньої галузі «Мистецтво»
- Методичні рекомендації ГПД
- Методичні рекомендації про орієнтири діяльності психологічної служби у 2020-20221 н.р
- Методичні рекомендації про викладання предметів духовно -морального спрямування у 2021/2022 навчальному році
- Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році»
- Рекомендаційний бібліографічний список “До нового навчального року”
Учасникам інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» на базі закладів загальної середньої освіти на 2021 - 2027 роки
- Про відділ освіти
- Контакти
- Заклади ЗСО
- Зклади дошкільної освіти
- Сайти ЗЗСО та ЗДО
- Головна сторінка
- Методичні рекомендації 2022/2023 н.р.
- Закон про повну загальну середню освіту
- Новини
- ДПА та ЗНО 2022
- НУШ
- Інклюзивне навчання
- Вибір підручників
- Електронні версії підручників
- Фізичне виховання
- Підвищення кваліфікації педагогів
- Орієнтовні вимоги до оформлення методичних розробо...
- Асистент вчителя
- Державна служба якості освіти і ЗДО
- Нормативна база для роботи ЗДО
- На допомогу керівникам ЗДО
- Документи у справах дітей та сім'ї
- Щодо харчування
- Нормативні документи відділу ОКСМС Хоростківської міської ради
Методичні рекомендації 2022/2023 н.р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар